Mimsan...



Aqua!
Måste ju vara en av de bästa grupperna någonsin. Så sjukt härliga låtar! Kan rekommendera "Turn back time", "Aquarius", "Freaky friday" och "Cartoon heroes". I like it!




Mitt starka knä

När jag var hos läkaren förra veckan så sa han att jag hade ett väldigt starkt knä, så jag kanske slipper operation. Kommer alltså inte behöva bli ovig bara för att jag måste operera mig! Men men, får se hur jag gör med det där.

Armband!
Det är så jäkla snyggt att lassa på en massa armband på armarna! Glitter och glamour, eller vad säger ni? ;)





(Bilder tagna från H&M)



Allt plugg den här veckan
Skulle vara så skönt att någon gång få känna att man har lite tid för sig själv, men icke. Jag hade ett liv, men sen kom gymnasiet... Hard work work! Det får man leva med om man ska komma någonstans här i livet.


/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0