Mimsan som vädernisse?

Hej igen! Sjukt bra film säger jag bara. För er som inte har sett den - se den nu! Okej, kanske lite svårt att göra det exakt nu, men ni fattar ;) Har i alla fall precis tagit en lång skön dusch. Älskar att vara nyduschad innan jag somnar. Snart är det faktiskit dags att dra sig mot sängen, och tvn såklart!

Imorgon ska vi till Tekniska Museét med klassen, eftersom vi har ett projektarbete i skolan om media. Kan nog bli kul! Man ska tydligen få prova på att vara en sån där vädernisse m.m och även prova på att snacka i radio. Kul ju!

Visst passar jag som en sån där nisse?



(Ja, jag vet att jag klipper råkasst i paint! Orkar inte lägga ner såå mycket tid på bloggen...)

/Mimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0