ME + YOU

Vi gör alla misstag här i livet och jag har nog gjort mitt största nu. Det är som om jag tänker med naglarna och hur mycket hjärnkapacitet har dom liksom? Ingen alls. Ibland önskar man bara att man kunde vrida tillbaka tiden och det är exakt vad jag vill göra nu. Förlåt om jag behandlat dig illa ibland. Jag fattar inte vad jag höll på med. Men som jag sa, jag har svårt för att visa vad jag verkligen känner eftersom jag är rädd för att bli sårad. Jag vill bara att du ska veta att du är underbar och att jag saknar dig och tänker på dig. Livet är inte lätt, det har jag märkt nu. Nu är det upp till dig. Såra mig inte bara för att ge igen. Det orkar jag inte. Fast jag vet att du är bättre än så.




Ni kommer aldrig få veta vem av oss som skrev inlägget. Hihi suckers!
Hoppas att Du fattar att det här handlar om dig, mr X.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0