Hyllning till Michael Jackson

Idag var jag och några andra med och hyllade Michael Jackson. Vi dansade tillsammans med över 300 pers runt om i stan. Ledarna till detta var dansgruppen Bounce. Jag tror nog att jag aldrig varit med om något så häftigt. Vi dansade till Beat It på Plattan, Centralstation och Stureplan. Underbart var det! Lägger upp ett klipp som jag hittade på youtube. Detta kan man även se på t.ex Aftonbladet.se och DN.se. Dock finns inte klippet från Stureplan med än eftersom det spelades in 23.00 idag. Men lägger upp det så fort jag hittar det! Jag är ganska långt fram i mitten i folkmassan med en bolltoffs och ett rosa linne, men man ser knappast haha...



/Mimsan

Kommentarer
Postat av: emilia

åååh, jag hade velat vara där! :)

2009-07-09 @ 11:04:15
URL: http://emilla.devote.se
Postat av: M

duktig du var :)

2009-07-09 @ 16:09:30
Postat av: T

Förstår inte hur alla kan hylla MJ så mycket.

2009-07-10 @ 14:46:19
Postat av: my

kanske för han var king of pop?

2009-07-10 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0