Min största kärlek

Hej! Hur mår ni? Är ni tröttna? Är det någon som ens är vaken?! Vet inte varför, men det är ju typ en oskriven regel att man inte ska dra ut och röja när det är juletid! Eller? Vad tycker ni?

Ikväll blev det film hemma hos Hampus och sen lite halvt snöbollskrig. Blev mulad ett antal gånger, men jag klagar inte! Juste, måste yttra mig om att detta är den bästa dagen på länge för mig. Äntligen har alla bitar fallit på plats. Love it! Okej, ni hajjar ingenting, men whatever... ;)

Astrid, min största kärlek

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: Ja det ser du!

Massor julskum! :D

2009-12-26 @ 12:59:58
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: my

woooobiieeeee <3

2009-12-27 @ 00:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0