Är ni nöjda med julklapparna?

Hej på er! Mår ni bra? Själv mår jag asbra! Sov riktigt länge idag. Skönt! Fick ni något fint igår då? Någon favorit julklapp kanske? Min nya rosa kamera är min favorit. Ska även få göra om i mitt rum! Can't wait...

Om någon timme kommer farfar förbi med julklappar. Nice nice!
Sitter och lyssnar på Snook nu, på tal om ingenting alls! Men var tvungen att yttra mig om det, eftersom det var så länge sedan jag lyssnade på dem. Mina nya favoriter?

Julklapparna från igår, fick inte riktigt med allt... :

Smycken, högtalare, kamera, presentkort m.m...


Supermysig kofta!


Lite större T-shirt med mig själv på ;)


Paljettväst!


Mina älsklingar, jag är kär...


/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst blir man!

fina julklappar du har fått!:D

2009-12-25 @ 15:49:36
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: carro

Bra val av skorna cool!

2009-12-25 @ 21:34:39
URL: http://bitcheswhorules.blogg.se/
Postat av: Vendela

sjukt snygga skro vart kommer de ifrån?

2009-12-25 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0